מאמרים / שמלת כלה לבנה – לא חייבים

שמלת כלה לבנה – לא חייבים

תמיד רצית להיות מיוחדת ולהרגיש כך. ביום חתונתך ניצבת בפנייך ההזדמנות לבחור שמלת כלה לא שגרתית ומעט יותר נועזת. בחירה של שמלת כלה שלא בצבע הלבן והמסורתי המקובל הנה בחירה מפתיעה ומיוחדת כזאת שסביר להניח כולם עוד ידברו עליה.

שמלת כלה לא חייבת להיות לבנה. כיום, יותר ויותר אנו רואים שמלות כלה בצבעי קרם ושמנת ועל אחת כמה וכמה בקולקציות החדשות. ביום זה תוכלי לתת דרור לאישיות שלך ולבחור כאוות נפשך את השמלה הטובה ביותר שמשקפת אותך הכי טוב. ביום זה את יכולה לבחור להראות מיוחדת ומקורית או להפך להפתיע עם שמלה פשוטה וצנועה שהיא לאו דווקא בצבע הלבן המקובל אלא בצבעי קרם או פסטל עדינים ומיוחדים.

בבחירתך עלייך להתייחס גם לבדים מהם תהיה מורכבת השמלה שכן להם יש חלק נכבד ביצירת האפקט בו את מעוניינת ביחס למראה שלך. ככל שתייחסי בכובד ראש לברק של הבד ולטקסטורה שלו כך הבחירה שלך תהיה מוצלחת ומתאימה היטב למראה אותו את מבקשת לעצמך. אז אם אמרנו שמותר לך להפתיע לכי על זה עד הסוף ובחרי לך את השמלה שבאמת רצית. רק זכרי! על מנת שהשמלה לא תיראה עלייך כתחפושת הקפידי לבחור שמלה בה תרגישי בנוח, שמלה אשר משקפת היטב את אופייך ואת טעמך האישי ויחד עם זאת מציגה פן של מקוריות וייחוד כפי שבאמת רצית. גם אם את משתייכת למגזר הדתי את יכולה להפתיע עם שמלה מיוחדת בצבעים עדינים כמו צהוב בהיר או ורוד ועדיין לשמור על כל כללי המוסרת והצניעות כמתבקש ממך. באמצעות שיקוף רצונותייך במדויק ושיתוף תחושותייך והעדפותייך עם המעצב תוכלי להגיע לשמלת כלה צנועה ומיוחדת ויחד עם זאת מפתיעה ומקורית. תוכלי להתרשם ממגוון הסגנונות ולבחור לך שמלת כלה מתוך המגזינים ולהפוך אותה לצנועה יותר באמצעות מעצב שמלות הכלה שתיבחרי.