מאמרים / שמלות ערב קלאסיות מיוחדות

שמלות ערב קלאסיות מיוחדות

החיפוש אחר שמלת ערב מיוחדת עלול להיות מתסכל, הרי כל חנות, מעצב וסלון שמלות תמיד ידגיש שהשמלות בעסק שלהם הכי מיוחדות. אז למי להאמין? בעיקר לעצמכן. שמלת ערב מיוחדת משלבת מספר גורמים שיחדיו יוצרים את הלוק המנצח לכל אירוע אליו מוזמנים. אז מהם הגורמים העיקריים שיהפכו כל שמלת ערב לשמלה מיוחדת במינה?

תפיסה מיוחדת לשמלה מיוחדת

יצירת קולקציה של שמלות ערב מיוחדות אינה משימה פשוטה. מדובר בתהליך עבודה ארוך שמתחיל בהצתה של הדימיון וממשיך בהשראה בלתי נדלית ממספר מקורות. כאשר מדובר במעצב מקצועי, סיום התהליך של בחירת השמלה המיוחדת יגיע רק כשתמדדי את השמלה. מעצב העל עובד כהן מתייחס לכל שמלה כיצירה מיוחדת המוקדשת לחגיגת גוף האישה.

גם אם מדובר בשמלה שאנג'לינה ז'ולי לבשה בטקס האוסקר, יכול להיות שעלייך השמלה תראה שונה. בית האופנה של עובד כהן מצטיין בקולקציית שמלות ערב מיוחדות המתאימות למבנה הגוף השונה של כל אישה. לכן, הגורם הקריטי בבחירת שמלה מיוחדת היא להיסגר על גזרה שמחמיאה למבנה הגוף האישי שלך.

שמלות ערב מיוחדות לאופי שלך

הלוק המושלם הוא זה שימצא את החיבור המדויק בין האופי שלך לשמלה. כך למשל, אם את בחורה פלפלית וקופצנית, תתאים לך שמלה ייחודית לעומת זאת, אם כולם מכירים אותך בתור בחורה אצילית ומנומסת, השמלה המיוחדת שלך תשלב אלמנטים שירמזו על תכונות האופי הייחודיות לך.

לפעמים, כשחושבים על שמלת ערב מיוחדת עולה המחשבה שככל שהשמלה יפה ומיוחדת יותר, כך רמת הנוחות שלה יורדת. התפיסה הזאת שגויה. המעצב עובד כהן מתמחה בשמלות ערב מיוחדות, ולפי תפיסתו, חשוב שנשים ירגישו טבעיות ונינוחות בכל שמלה. מלבד עיצובן המשגע של השמלות בקולקצייה החדשה, הדגש הוא על שמלות שכיף ללבוש גם אחרי מספר שעות רצופות.

 

 

 

 

 

.