מאמרים / שמלות ערב למכירה

שמלות ערב למכירה

אירוע מיוחד, הוא זה שאת מעוניינת לבלוט בו ולמשוך מבטי הערצה. הוא זה שבו, עיניי כולם יהיו נשואות רק אליך, והוא גם זה שיבליט את מעמדך בו, אבל בצורה מאופקת ושקטה. לאירוע מיוחד את זקוקה לשמלה מיוחדת בעלת גזרה נשית, בד איכותי, ייחודית ומחטבת שתתאים ותשתלב באווירת האירוע. שמלות ערב למכירה תמצאי אצלנו בבית האופנה עובד כהן, קבעי פגישה עוד היום ונשמח לתפור לך את שמלת הערב שאף אחד לא ישכח.

חוט במחשבה תחילה

מעצב האופנה עובד כהן ידוע בקולקציות האישיות המרהיבות והייחודיות שלו, הוא גם ידוע בקפדנותו ובליוויו האישי בעיצוב ותפירת כל אחת ואחת מיצירותיו. המעצב המפורסם קנה לו שם בחוגי האופנה והסטייל ועל לקוחותיו הרבים נמנות גם ידועניות, דוגמניות ונשות חברה מוכרות. בבית האופנה המפואר שלו בחולון, ניתן למצוא מבחר של כ 400 שמלות כלה וערב במגוון גזרות, בדים איכותיים, צבעים ססגוניים ואלמנטים ייחודיים ועשירים למראה. מעצב הבית אינו מתפשר באיכות ועיצוב והתוצאות מדברות בעד עצמן.

ערב בלתי נשכח

החתונה של אחותך, נשף מהעבודה, מסיבת השקה ועוד כאלה אירועים הם סיבה מספיק טובה לדאוג כי תראי במיטבך ותשאירי חותמך עם שמלה שתותיר אחריה פיות פעורים ואולי אף מחזרים. בית האופנה עובד כהן הוא המקום האמיתי בו שמלות ערב למכירה הן כל אחת, יצירה בפני עצמה. אצלנו מקפידים על טיב החומרים ואיכות הבדים, שמים דגש על התפירה והעיצוב ואת האלמנטים הדקורטיביים רק מעצב הבית שלנו יודע להתאים. בואי עוד היום ותפנקי את עצמך בשמלה בהתאמה אישית, שתפתיע אותך בערב בלתי נשכח.

שמלה לכל החיים

שמלת ערב שנתפרה במיוחד בשבילך, תאפשר לך להתנועע בנוחות ובקלילות ועדיין להראות במיטבך.
שמלת ערב שנתפרה לפי טעמך האישי ועם מגע מקצועי של מעצב אופנת עילית, תדגיש ותבליט את יופייך .
שמלת ערב ייחודית שנתפרה מחומרי גלם איכותיים ובתוספת של אלמנטים ייחודיים, תפנה את המבטים עלייך ותשנה את חייך.

בית האופנה עובד כהן יגשים את חלומך בשמלת ערב בהתאמה אישית עם ניסיון רב שנים וייחודיות בתחום, זו תהיה שמלה מעוצבת ומרשימה, כזאת שלא תשכח.