מאמרים / שמלות ערב ייחודיות

שמלות ערב ייחודיות

שמלת ערב ייחודית היא שמלה שתגרום לך להחסיר פעימה, כל פעם, אך במיוחד במדידה האחרונה. זו שמלה בלתי נשכחת שאין אותה לאף אחת, רק לך. הבחירה בשמלת ערב ייחודית, כשמה כן היא – ייחודית לאירועים הכי משמעותיים בחייך. לכן, אל תתפשרי על פחות מהטוב ביותר שיש. במיוחד בשבילך, המעצב עובד כהן המתמחה ביצירת שמלות ערב ייחודיות מגלה את סודות העיצוב שהופכים שמלה לפיסת אמנות.

מה הופך שמלת ערב לייחודית?

אי אפשר למצוא שמלות ערב ייחודיות בחנויות יקרות בקניון, ואפילו לא בבוטיקים יוקרתיים. מדובר בשמלות בלעדיות מבדים עשירים ועיצובים חד פעמיים. שמלה ייחודית היא שמלה שתואמת את האופי והסגנון של מי שלובשת אותה כך שנוצרת הרמוניה מושלמת בין החוץ לפנים, היוצרת מראה בלתי נשכח ומלא עוצמה שמייחד כל לקוחה באופן נפרד.

יש מספר מאפיינים המתארים שמלות ייחודיות, אך יש תכונת מאסט אחת שמייחדת את שמלת הערב – האמירה האישית. לכל אחת יש את האג'נדה שלה לחיים, באופן דומה לכל שמלה יש אמירה שונה המתעצבת ו"נשפכת" על הגוף בהתאם לזו שלובשת אותה.

איך נוצרת שמלת ערב ייחודית?

יצירת שמלת ערב ייחודית דומה לתהליך העבודה של אמן היוצר עבודת אמנות. למעשה, מעצב העל עובד כהן מתייחס לכל אישה כיצירת אמנות וכהשלכה מכך, מלביש את לקוחותיו בפריטי אמנות מעוררי השתאות שאנו מכנים שמלות ייחודיות. השמלה המושלמת נולדת לאחר הכרות עם הלקוחה ושקלול הנתונים הטבעיים של מבנה הגוף יחד עם המידע על האירוע הנכסף.

קולקציית שמלות הערב של עובד כהן מנציחות את המיתוס של הגוף הנשי כבריאה היפה ביותר עלי אדמות. אומרים שכל אישה היא עולם ומלואו, כך גם ההשראה הבלתי נדלית של המעצב שממציא את עצמו כל קולקציה מחדש לאור המפגשים היום-יומיים עם נשים בכל גיל ומכל מגזר. שמלות הערב הייחודיות מוקדשות לקימורים, לגזרות, לזרימה ולא פחות מכך, לאופי של כל לקוחה.