מאמרים / שמלות ערב חשופות

שמלות ערב חשופות

שמלות ערב חשופות- להתאים את המידה הנכונה לסוג האירוע ולמידות גופך

שמלות ערב חשופות הן שמלות שצריך להיזהר בעת לבישתן כיוון שלא תמיד החשיפה מועילה להופעה. לא חשוב אם יש לך גוף של דוגמנית, לחשוף יותר מדי, הופך את ההופעה לזולה ובכך אין לך צורך, כמובן. מה בדיוק עלייך לחשוף ובאיזו מידה? כאן דרוש לך ייעוץ מקצועי או עין טובה. אם את בת עשרים את יכולה לחשוף קצת יותר מאישה בת חמישים, אולם אם את בת חמישים ומוחצנת באישיותך ודאי תחשפי יותר ממישהי בת חמישים, בת גילך, שהיא סולידית מטבעה.

החלקים הראויים לחשיפה

אז מה בדיוק לחשוף? זאת שאלה חשובה? האם את החזה השופע שניחנת בו? ואז היכן תשאירי מקום לדמיון? האם את הרגליים? רק בתנאי שזכית לרגלים ארוכות, חטובות ושזופות (או לבנות…לבחירתך). האם לחשוף כתפיים? האם מותנים? אולי את הבטן? רק אם היא שטוחה, כמובן. האם לחשוף את הצוואר? את זה כל אחת מוזמנת לעשות אם צווארה מרשים כשל ברבור או רקדנית. מקום החשיפה תלוי בחלקים היפים שקיימים בגופך, רק זכרי כי כל המוסיף- גורע. חשיפת יתר לא תועיל לך אלא תגרע מההופעה שתיהפך מגוחכת. הכול במידה!

להתייעץ עם מעצב אופנה ולבחור את מידת החשיפה המתאימה

שמלות ערב חשופות מעוצבות מראש לבחורות בעלות מבנה גוף מסוים. את יכולה לפנות למעצב שייעצב עבורך שמלה מיוחדת בהתאם למידות גופך. חשוב להתייעץ אתו לגבי התאמה מקסימלית של שמלת הערב וכמות החשיפה, אם בכלל היא מותרת. המלצה אישית! פני למעצב העל, עובד כהן, הנמצא בחולון ומנהל ביד רמה קומפלקס ענק של שמלות ערב יוקרתיות ומרשימות, ביניהן גם שמלות חשופות. עובד ינחה אותך לשמלה הנכונה וייתן לך טיפים נכונים שיטיבו עם גופך ולא יתנגדו לו.

התאימי את השמלה לסגנון האירוע ולסוג האורחים

שמלות ערב חשופות או לא חשופות, זאת שאלה של סגנון האירוע גם. אם את הולכת לחתונה דתית את בוודאי לא תלכי בשמלת ערב חושפנית. אם את הולכת לאירוע מטעם העבודה ועבודתך היא רשמית, את בוודאי לא תפציעי לילה אחד בשמלה בעלת שסע ארוך ומסוקס יתר על המידה. אם את מורה בבית הספר המגיעה לאירוע ערב של הורים, גם אז לא תרקיעי שחקים במחשופים. על כן, התאימי את השמלה גם לקהל האורחים וסוג האירוע שאליו את מוזמנת.