מאמרים / שמלות ערב חשופות

שמלות ערב חשופות

האם כל אחת יכולה להרשות לעצמה ללבוש שמלת ערב חשופה? התשובה מתחלקת לשני חלקים. כל אחת יכולה לבחור לחשוף חלק מסויים, אך הבחירה באיזה חלק של גוף להתמקד דורשת המלצה מקצועית של מביני עניין. לפניכן המדריך לבחירת שמלות ערב חשופות וגם טיפ שחושף סוד יעיל מאוד.

לפני הכל: האם שמלה חשופה מתאימה לאופי האירוע?

שמלה חושפנית מתפרשת באופן מיידי כהופעה עם לוק בולט או מיני, לכן שמלות ערב חשופות לא מתאימות לכל אירוע. אם מדובר באירוע של אנשים דתיים, כדאי להימנע מהופעה חושפנית. כך גם במקרים בהם האירועים רשמיים, כמו אירוע פורמאלי או כנס מטעם מקום העבודה שלך או של בן זוגך. שמרי את המחשופים לחתונות של חילונים ואירועי חברה לא רשמיים.המחשוף נקבע בעיקר לפי גיל הלקוחה. מחשוף עמוק בחזה של בחורה צעירה ייראה שונה לחלוטין מאותו מחשוף אצל אישה מבוגרת, גם מבחינת הטוטאל-לוק וגם מבחינת ההרגשה. התאמת שמלה חשופה בדרך הנכונה ביותר יכולה להתבצע רק בייעוץ של מעצבי שמלות ערב אשר מבססים את ההחלטה על סמך סיפורי הצלחה וכשלונות של נשים ומחשופים.

מה מומלץ לחשוף?

לפי המעצב עובד כהן, המתמחה בשמלות ערב בכל סגנון וגזרה, הבחירה מה לחשוף תלויה באופי ובמבנה הגוף של כל אישה בצורה שונה. למרות שהמילה 'מחשוף' מזוהה בעיקר עם אזור החזה, זו שגיאה. אזורי החשיפה מתפרשים על כל חלקי הגוף, החל מכתפיים, בטן, רגליים, גב ועוד. אז איך בוחרים? בהתאם לאזורי הגוף הכי יפים.

במקום לתהות כיצד תראה עלייך שמלת ערב עם מחשוף, אפשר פשוט ולמדוד. הקולקציה של עובד מגוונת בהתאם לרצונה של כל לקוחה. גם אם פינטזת על שמלה עם גב חשוף שכולו פתוח, יכול להיות שבמציאות, מול המראה, תביני שמדובר בגזרה לא מחמיאה עבורך ותוכלי לקפוץ לתוך שמלה חשופה אחרת, עד שתמצאי את האחת שלך.