מאמרים / שמלות ערב חדשות

שמלות ערב חדשות

שמלות הערב של עובד כהן מדהימות את קהל הלקוחות כל קולקציה מחדש. עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום עיצוב שמלות הכלה והערב, לעובד כהן יש אותו הקסם, המכונה החוש השישי, אשר מקנה לכל קולציית שמלות מראה עדכני, מיוחד וחדש. מה כל כך חשוב בשמלת ערב מקולקציה חדשה? אופנה מושפעת רבות מאירועים וחוויות אקטואליים המתרחשים ברחבי העולם. בנוסף, גם עונות השנה תופסות חלק נכבד בהחלטות כיצד תראה הקולצייה החדשה. תהליך יצירת שמלות הערב בבית האופנה של עובד כהן כולל את כל ההשפעות המשמעותיות הללו ומשלב בתוכו את תפיסת עולמו הייחודית של המעצב הנודע אשר דואג לחגוג את הנשיות בדרך מתוחכמת כל קולקצייה מחדש.

למה כדאי לבחור שמלה מקולקציה חדשה?

נניח שלפני שנתיים הטרנד הלוהט בעולם האופנה בתחום שמלות הערב היה סגנון אובר-סייז שגדול על הגוף בכמה מידות, ואילו הטרנד העכשווי הוא שמלות ערב מדויקות על הגוף מבדי קטיפה. אם לווית מחברה את אותה שמלה מלפני שנתיים, לא משנה כמה היא יפה, הבחירה שלך אינה נכונה מבחינה אופנתית. עדיין תראי יפה, אך לא עדכנית.

עובד כהן מצטיין בהתאמת שמלות ערב ללקוחותיו. מסיבה זו, אין פלא שסלבריטאיות, זמרות ושחקניות רבות פוקדות את קומפלקס הסטודיו המרהיב שלו מדי עונה. העיצובים של עובד מקבלים השראה מטרנדים בינלאומיים מובילים אשר מתורגמים למה שהכי נכון ועכשווי להווי הישראלי, כי מה שנכון למי שחיה באנגליה לא בהכרח נכון לאופי הנשי-ישראלי. גם אם יש לך שמלה מהממת מאירוע קודם או שחברה שלך אמרה לך שחבל לבזבז כסף על שמלה חדשה כי אתן בול באותה מידה, אי אפשר להשוות את ההתרגשות העצומה של תהליך יצירת שמלת ערב חדשה בדיוק לפי החלומות והרצונות העכשוויים שלך. פרגני לעצמך בשמלת ערב חדשה שתקצור מחמאות ותלכוד את המבטים של כל הסביבה.