מאמרים / שמלות ערב בתל אביב

שמלות ערב בתל אביב

אם בתחום שמלות הערב והכלה עסקינן, קבלו רשימת מעצבי אופנה בתל אביב ועוד אחד מוכשר בחולון שלא יכולנו לפסוח על שמו בשל כישרונו הייחודי. רק להיכנס לחנות ולהתרשם…כמובן, לכל מעצב, אתר משלו שחשוב להיכנס ולהתרשם גם שם. רק המלצה אחת חשובה! בחרו את השמלה בהתאם לסגנון האירוע, לסגנון גופכן ולאיכות והנוחות הרצויות לכן.

אלון לבנה- סגנון וינטג'

שמלות הווינטג' מובילות אופנה לאחרונה. שמלות הערב והכלה בקו אופנה זה מאצילות כל אישה והופכות את המראה שלה לרומנטי במיוחד. אז אם את רוצה להרגיש מפוארת בתחכום אצילי אין ספק שעלייך להגיע לאלון לבנה, מעצב האופנה שיעצב לך את השמלה הראויה לך. בקולקציה שלו 30 דגמים לפחות, תפירת יד מבגדי משי, שיפון, תחרות, המראה נשפך, חושני ודרמטי. להתרשמות הגיעי לחנותו ברחוב הרצל 20, תל-אביב.

חגית ויטמן, פישנדג- שמלות עדינות ונוחות

אם את מעוניינת בשמלת כלה העשויה טולים, בדי שיפון, משי, תחרה מקורית, הרי שהגעת למקום הנכון. אצל חגית ויטמן פישנדג תמצאי שמלות כלה עדינות ונוחות, חלקן קצרות, חלקן ארוכות, חלקן נפוחות. תוכלי לבחור שמלה לחופה ושמלה לרחבת הריקודים. מפתה, לא? הגיעי להתרשמות ברחוב מסריק 17, תל אביב.

אפרת קליג- מראה סולידי ועדין

אפרת קליג מציגה שמלות כלה מאופקות, אך מעניינות ומסוגננות העשויות תחרות עדינות כדוגמת תכשיט, טפט, סטן ומשי. אם את אוהבת הופעה סולידית, הגעת למעצבת הנכונה. אכן בימינו המגמה אינה גרנדיוזית ויש מקום לשמלות טבעיות יותר ומרשימות לא פחות. חשוב לתאם ביקור מראש אצל המעצבת ברחוב דיזנגוף 255 תל-אביב.

מרדכי אברהם- השראת המאה ה-19

Bride Story זו הקולקציה של מרדכי אברהם. הקולקציה עוצבה תוך השראה של המאה ה19 שכללה מוזיקה קלאסית וציורים אימפרסיוניסטיים. המעצב המוכשר מכיר את עבודת היד של אותה התקופה ותוך שילוב טכניקות חדשות וחומרים נוספים כמו תחרה, חרוזים ואריגי פאייטים עיצב שמלות מרשימות ויפהפיות. להתרשמות ובתיאום מראש הגיעי לשדרות יהודית 19, תל אביב.

והכוכב שבחבורה- דווקא מחולון- עובד כהן

מעצבי אופנה בתל אביב יש רבים, אך קצרה היריעה מלהכיל את כולם בשורות אלה. נציין עוד מעצב אחד, אחרון חביב לרשימה, גם אם הסטודיו שלו אינו ממוקם בתל אביב, אלא בחולון, בכל זאת הוא נמצא בקרבת מקום לעיר המרכזית והגישה אליה קלה. עובד כהן- מעצב שמלות הכלה והערב המפורסם. הקולקציה שלו כוללת מאות שמלות המתחדשות בכל שלושה חודשים. מקומו פופולרי בקרב סלבס ובקרב כלות טריות רבות. מקצועיותו ומומחיותו מגשימות לכל כלה את חלומה בסגנונות חדשניים, קלאסיים, המותאמים למבנה הגוף הנשי באשר הוא. להתרשמות הגיעי לרחוב שנקר 25, חולון.