מאמרים / שמלת ערב בצבע אחיד

שמלת ערב בצבע אחיד

אין ספק שעולם העיצוב מציב אתגרים רבים גם אלו מול המעצב המוכשר ביותר. כך מוצא את עצמו עובד כהן מול סגנון עיצוב מיוחד שמציג שמלות ערב בעלות צבע אחד בלבד. נראה כי הדבר דורש ידע רב בתחום עיצוב האופנה, ולכן משימה לא פשוטה זו מצריכה מקצועיות רבה ויצירתיות ברמה הגבוהה ביותר.
עבודה עם צבע אחד היא כזו שמצריכה לעתים משחקים שונים של קפלים ושילוב של תוספות מסוימות כדי להציג מראה מעניין ולא משעמם חלילה. לכן ברגע שמעצב מוכשר מציג תוצאה מרשימה בסגנון זה הוא מוכיח כיצד הוא יצירתי מאוד וכיצד הוא יכול לענות על הדרישות של כל אישה בעת בחירת שמלת ערב.

כשרוצים למקד את המראה

לצבע אחד יש עוד משמעויות שונות בכל הקשור לעיצוב של שמלת ערב אם נחשוב על כך מעט לעומק נראה כיצד שמלות ערב בצבע אחיד הן כאלה שמציגות מיקוד רב בכל הקשור למראה. במילים פשוטות, מי שלא רוצה מראה צבעוני או מקושקש מדי עושה זאת לעתים כדי לבלוט דווקא בזכות גוון אחיד ומיוחד.

ייחודו של צבע אחיד מגיע בזכות עבודה על חיטובי השמלה ובזכות שילוב של אלמנטים אופנתיים אחרים (שלעתים יכולים להיות באותו גוון ולעתים אף בגוון שיוצר ניגודיות נכונה). כך או כך, התוצאה היא לא פחות מאשר מפתיעה לטובה בזכות שמלת ערב שמתמצתת את העיצוב שלה אל גוון אחד בעל נוכחות רבה.

יצירתיות היא מילת המפתח

כאמור, לא כל כך פשוט ליצור תוצאה מופלאה מעבודה עם גוון אחיד. שמלות ערב בצבע אחיד יכולות להיות מדהימות רק אם הושקעה בהן עבודה רבה. אך עבודה זו אינה אומרת רק בחירת בד או תפירה מיוחדת, אלא כמובן יצירת מראה מרתק שיש בו המון אלמנטים מפתיעים אל מול שמלות ערב בעלות מספר צבעים.

כדי להתחיל בעבודה הקשה יש להחליט על קו עיצובי שמתאים לגוון המבוקש, והחלטה זו מבוצעת בקלות ובמהירות בזכות רמה גבוהה של יצירתיות. על היצירתיות של עובד כהן יש המון מה לספר, אך הכי חשוב להדגיש שהיא זו שתורמת להצגת מראה מיוחד במינו בכל שמלת ערב שהינה בעלת צבע אחד בלבד.