מאמרים / שמלות ערב בעיצוב אישי ומיוחד

שמלות ערב בעיצוב אישי ומיוחד

כאשר אישה הולכת לאירוע ערב מיוחד היא צריכה להגיע בשמלת ערב יפה. בכל מקרה, אישה תרצה להראות במיטבה בכל אירוע מכובד, ובמקרים בהם היא נמצאת במרכז העניינים, כמו בחתונת ילדיה, בערב שהיא מנחה, או בערב שבו היא יושבת על במה בחברת מכובדים אחרים, היא תרצה שמלה מיוחדת שנתפרה במיוחד עבורה. שמלות ערב בעיצוב אישי נתפרות עבור נשים רבות, ודי אם נזכיר אירועים חשובים, כמו: טקסי פרסים בתחום הקולנוע , התיאטרון , ועוד. עובד כוהן הוא מעצב על שמעצב שמלות בעיצוב אישי במיוחד עבור לקוחות שונות שלו.

שמלה בעיצוב אישי שהוזמנה אצל המעצב עובד כהן תהיה שונה מכל שמלה שהוא עיצב בעבר. יש לו את היכולת, הכישרון, והיצירתיות למצוא כל פעם תוספת נוספת לשמלה, ולשלב אלמנטים שונים שלא נראו, או שנראו בצורה שונה, ודבר זה, בין היתר, מייחד אותו ונותן לו את השם הטוב שהולך לפניו. הוא יודע להתאים את השמלה לגזרת האישה, לאופייה ולצרכיה, וכל שמלה תיראה אחרת מאשר דומות לה מהעבר. אישה בוחרת בסגנון עיצוב מסוים על פי דגמי שמלות קודמים שהיא ראתה, ותרצה את השינוי שיהפוך את שמלתה לשונה.

מעורבות אישית של המעצב

שמלות ערב בעיצוב אישי נתפרות במשך זמן ארוך יחסית, מאחר ויש צורך בהכנות רבות, בהתלבטויות בקשר לבד, לסגנון השמלה, לעיצוב שלה ועוד. כמו כן, יהיה צורך בהגעה לבית אופנה של עובד כהן שנמצא בחולון, ושם לערוך מדידות. כל מדידה תקדם עוד יותר את תפירת השמלה, והמדידה האחרונה תהיה המרגשת ביותר. לאחר סיום כל ההתאמות והתיקונים. תיראה האישה זוהרת ויפה בשמלת הערב המיוחדת שנתפרה במיוחד לה בבית האפנה של עובד כהן.

עובד כהן סומך רבות על עצמו, והוא מעורב עמוקות בכל עיצוב שמלה, תפירתה והגימור שלה. הוא יודע להקשיב ללקוחות שלו, שחלקן, מטבע הדברים, מתוחות בגלל האירוע המתקרב. נשים רבות אינן יודעות איך תיראה השמלה בסיום התפירה, ועובד כהן יודע להרגיע אותן, ולתת להן את הביטחון שהוא יעצב את השמלה באופן מושלם.