מאמרים / שמלות לאירועים

שמלות לאירועים

האם גם אתן עומדות בפני אירוע גדול בו אתן צפויות להיות המרכז או לקחת חלק נכבד? אם גם אתן עומדות בפני חתונה, נשף סיום תיכון או אוניברסיטה ואפילו בפני בת המצווה, מומלץ להופיע לאירוע עם שמלות לאירועים אשר עוצבו בידי מעצבים. במאמר זה נסביר לכן כיצד לאתר שמלה אשר תתאים לכן ותהווה את כל מה שאתן צריכות על מנת לקיים אירוע מושלם ומכובד.

מה עושים כאשר אין התעמקות בתחום האופנה?

במקרה כזה, תצטרכי לעשות עבודת שטח קצרה ולא מסובכת. שימי לב להרגלי הלבוש של חברותייך, התחקי אחר שמלות שהן לובשות, ורשמי רשמים שונים. טיפין טיפין יתפתח גם אצלך ניסיון כלשהו בתחום האופנה, אשר יספיק לך על מנת לחשוב על עיצוב שמלות לאירועים שונים. ניתן לשרטט זאת או לרשום זאת במילים. חשבי על החלק התחתון והעליון של השמלה, ועל הגימור של הבדים השונים בכל חלק בה.

עצות לבעלות עניין בתחום האופנה

אם ההתחקות שלך אחר אופנה ומותגים גדולה יחסית, או שהנך מעצבת אופנה – פשוט ערכי רישום דומה לזה שערכו אוכלוסיית הנשים שאינן בקיאות בתחום זה, אלא שבמקרה שלכן נדרשת תוספת של יותר פרטים. לנקוב בשמות של בדים, בגימורים ברישום מאד מדויק: האם יהיה מחשוף בחלק העליון או לא? אם הוא יהיה מה תהיה הצורה שלו ומה יהיה העובי? כיצד ייראה החלק האחורי של השמלה? ועוד.

התייעצו עם מעצב בעל שם

לאחר מכן, ניתן לפנות למעצב בעל שם בתחום האופנה. מומלץ לפנות לעובד כהן בשל ניסיונו הרב של בית העסק שלו בעבודה עם כל סוגי הלקוחות: מהורים לילדות בת מצווה, עד לכלות ללא ניסיון בעיצוב ועד לכלות בעלות ניסיון רב ואפילו קולגות מתחום האופנה. בשיחת הייעוץ, יקשיבו צוותי היועצים בקשב רב להזמנה, תוך הצעת תוספות לחידוד המראה של השמלה בהתאם לרצון הלקוחה.

המתנה לאספקת השמלה

על פי רוב, תידרשו להמתין מספר ימים עד להשלמת מלאכת הרכבת ואספקת השמלה. אצל עובד כהן גם שמלה מורכבת במיוחד לא תצריך אתכן לחכות זמן ארוך: היא תסופק בהקדם וכפי שהלקוחה ציפתה!