מאמרים / שמלות כלה מעצבים מפורסמים

שמלות כלה מעצבים מפורסמים

מעצבים של שמלות כלה טורחים להשתמש בדמיונם וביצירתיות שלהם כדי לעצב את השמלה המהממת ביותר לכלה, כך שהיא תהיה במיטבה. כידוע כל כלה רוצה להיות ייחודית ביום החתונה שלה. קיימים מעצבים רבים ומוכשרים בתחום. עיצובי שמלות כלה נעשים בצבעים שונים ולא רק בצבעים הבנאליים של לבן ושמנת. גזרות שמלות הכלה יכולות להיות שונות כי לכל מעצב יש את הסטייל שלו וכמובן שלכל כלה מתאימה שמלה אחרת בהתאם לסגנונה ולמבנה הגוף שלה.שמלות כלה

חוות דעתה של הכלה חשובה!

חשוב שהכלה תחווה דעתה על השמלה שהיא מרגישה בה נוח. אמנם מעצבי שמלות כלה הם מקצוענים בתחומם, אך לכלה יש את האפשרות להביע דעתה כי היא זאת שצריכה להרגיש מצוין בתוך השמלה שבתוכה תבלה לילה שלם ביום החשוב של חייה. חשוב להקפיד בעת בחירת עיצוב השמלה גם על הנוחות ולא רק על היופי שלה. בחרו מעצב שמלות כלה שתאהבו לעבוד איתו. יש מעצבים המקפידים על שמלות כלה מנופחות כקצפת, יש מעצבים המקפידים על שמלות סקסיות וצרות, אך לא כל שמלה יפה מתאימה לכל גוף נשי. רוב הנשים לא נולדו דוגמניות, לכן חשוב להתאים את השמלה לכל אישה ואישה.

עובד כהן מעצב מוכשר לשמלות!

עובד כהן, אחד ממעצבי שמלות הכלה המובילים בתחומו, יעצב לך את השמלה בהתאם לגופך ולסגנונך. את מוזמנת להגיע לסטודיו שלו הממוקם בחולון ולהתייעץ אתו לגבי השמלה שתפיק ממך את המיטב. תוכלי למצוא דוגמאות מרהיבות בין כל השמלות שכבר עיצב ולקבל טיפים לשמלה המועדפת עלייך. הקשיבי לו משום שהניסיון והמקצועיות- אין להם תחליף.

המלצות למעצבים גם ברשת הפייסבוק!

מעצבים שמלות כלה קיימים הרבה באזורנו. אפשר לבקש המלצות למעצבי שמלות כלה נוספים, גם דרך הפייסבוק. שאלו אם מישהו מכיר מעצב שמלה מומלץ או מעצבת מוכשרת במיוחד. שימי לב כי קיימים גם מעצבים פחות מוכרים שסיימו בתי ספר לעיצוב, וכדאי לבדוק מה יש באמתחתכם ומה הם יכולים להציע לך בעצמם. אם לא תמצאי את מעצב השמלה המועדף עלייך תוכלו לשוטט רבות במנועי החיפוש של גוגל ולהגיע לאתרים שונים שיספקו לך את הסחורה להתרשמות.