מאמרים / שמלות כלה חדשות

שמלות כלה חדשות

בית האופנה עובד כהן הינו קומפלקס מפואר שמעוצב בצורה קלאסית מעודנת המאפשרת מרחב אישי נח לכל כלה. במרכז הקומפלקס המפואר מוצגת לראווה קולקציה עשירה וייחודית של כ- 400 שמלות כלה וערב לנוחיותן והתרשמותן של כלות השמחה. כל ארבעה חודשים לערך מתחלפות שמלות כלה חדשות וכולן נהנות מחדשנות בלתי פוסקת המאתגרת אותן שוב ושוב כאשר הן נחשפות בציבור. שמלות הכלה והערב שלנו הן הדבר הכי לוהט בשוק ואלו מהבנות שמגיעות אלינו לראשונה, אינן עוזבות עוד לעולם.

לויאליות אופנתית

כבר כ- 17 שנים שעובד כהן קם כל בוקר לסטודיו שלו ועוסק רק באופנה, זה בא לו טבעי כי הוא עושה זאת באהבה. ההתמדה, היצירה והלהט להתחדש היא שהפכה את בית האופנה עובד כהן למותג.
מעצב הבית חי, נושם ואוכל אופנה 24/7. הוא חי בדים, גזרות ואלמנטים ייחודיים, הוא נושם את רוחות האופנה המשתנות ומתאים את הקולקציות לפיהן, והוא אוכל את בקשותיהן של הכלות ואת כל מאווייהן ומגשים את חלומן בערב בלתי נשכח.

שיא האופנה תחת קורת גג אחת

יש כבר תאריך ומה שמעסיק אותך היא כמובן השמלה שחייבת להיות מיוחדת וכזו שטרם נראתה, אז את פונה לחברות ומתעניינת, את מתוחה וכבר לילות שלא ישנה..עצרי! נשמי לאט והרגעי, כי הגעת למקום הנכון, בו תמיד תהיי במקום הראשון. בית האופנה עובד כהן יקבל אותך בזרועות פתוחות ובידיו המקצועיות ובעלות הניסיון הרב של מעצב הבית, את תזכי בשמלת חלומותיך, כי אצלנו כל החלומות מתגשמים. וזו עובדה.

שמלות כלה מעולם החלומות

אצלנו תמצאי עולם שלם של שמלות כלה חדשות, שמלות ערב ייחודיות, שמלות להשכרה, שמלות לנשים מבוגרות, דתיות ועוד, כי בית האופנה שלנו הוא היכל של יופי וחדשנות, של בדים איכותיים בשילוב תוספות עשיר ומיוחד פרי יצירתו האומנותית של מעצב הבית. השמלות שלנו הן בעלות סגנון ייחודי שמוטבע בעזרת מגעו הקסום של מעצב הבית, בכל שלבי היצור: מהתכנון, בחירת הבד, הגזירה, התפירה והוספת האלמנטים. את טביעת הסגנון הזה לא תמצאי בשמלות אחרות, אז הפסיקי לחפש ובואי אלינו ונגשים לך את החלום.