מאמרים / לתפור את השמלה המושלמת עבור כלה הרה

לתפור את השמלה המושלמת עבור כלה הרה

לתפור שמלת כלה מושלמת עבור כל כלה היא אינה משימה פשוטה – לכל כלה הטעם וההעדפות שלה, כמו גם המאפיינים הוויזואליים הייחודיים לה, סגנון חתונה מסוים שאמור להתכתב עם השמלה ועוד. כאשר הכלה נמצאת בזמן החתונה בהיריון מתקדם, האתגר הופך להיות גדול אפילו עוד יותר. לא מעט נשים מתחתנות כאשר הן בהיריון, כזה שכבר ניתן לראות באופן ברור. מהם הדגשים והנקודות שחשובות שיש לקחת לתשומת הלב כאשר בוחרים ומעצבים שמלת כלה עבור כלה הרה?

מעצב שמלות כלה

להסתיר ולטשטש או להבליט?

השאלה הרלבנטית הראשונה בהקשר זה היא – מה בדיוק מעוניינת אותה כלה לעשות בנוגע לבטן ההיריון שלה? האם היא מעוניינת לנסות ולהצניע אותה, לטשטש ואף להסתיר את ההיריון, או שמה להיפך – אולי היא בכלל מעדיפה להבליט את הבטן ולהפוך את הריונה לחלק מהופעת הכלה הייחודית שלה? נשים הרות רבות אשר מתחתנות אינן מעוניינות להסתיר כלל, ואם זה מה שהן רוצות, אין כל סיבה שבעולם שלא יקבלו זאת.

בהתאם להחלטה הכללית – האם לטשטש ולהסתיר או שלא, נקבעת נקודת המוצא של עיצוב השמלה.

קיימות דרכים יצירתיות רבות לטשטש את בטן ההיריון. זה תלוי כמובן מאוד במצב הספציפי של ההיריון (עד כמה הוא מתקדם, עד כמה הבטן גדולה וכו'), בצבע של השמלה, בעיצוב הכללי של החתונה, של לבוש החתן ושאר האלמנטים בהופעה של הכלה (שיער, איפור וכו') ובעוד מספר גורמים שונים. באמצעות מחוך קטן, שימוש בבדים נשפכים ורכים ועוד שלל "תחבולות" מתוחכמות שמעצבים מנוסים מכירים, ניתן לטשטש משמעותית את המראה של בטן ההיריון.

במקרה בו הכלה אינה מעוניינת כלל להסתיר או לטשטש את ההיריון, ניתן לקחת את הסיפור למקומות שונים ומעניינים, החל מהדגשה מכוונת של הבטן וחגיגה של נושא ההיריון כחלק מהחתונה עצמה ועד לבחירה של שמלת כלה אשר פשוט אינה מתחשבת יתר על המידה בבטן ההיריון, בניסיון להפוך את כל הסיפור לנונשלאנטי, לא לעשות סיפור גדול מדי מההיריון. אחרי הכל – סביר להניח שמרבית האורחים בחתונה כבר יודעים על ההיריון וזו אינה הפתעה גדולה לאף אחד…

שמלות כלה 2018

 

בכל מקרה חשוב במיוחד שלכלה יהיה נוח

נקודה שמסכימים עליה כל מעצבי ומעצבות שמלות הכלה, נקודה שהגיוני שתעמוד ראשונה גם לנגד עיניה של כל כלה וכלה, היא החשיבות של שמירה על הנוחות של הכלה בשמלתה. בין אם מעוניינים להסתיר או להבליט, לשחק עם המראה ההריוני או להתעלם ממנו, חשוב במיוחד שלכלה יהיה נוח. יום החתונה הוא גם ככה יום מתיש ומפרך עבור מרבית הכלות. במקרה של כלה הריונית מדובר במשימה קשה אף יותר. עד כמה שחשוב לחגוג ולהיראות נוצצת וזוהרת, חשוב יותר לא להתאמץ יתר על המידה ולסבול מאי נוחות לאורך שעות כאשר את בהיריון!

לכן, על שיקול זה להוביל כאשר מתחילים בתהליך העיצוב והבחירה של שמלת הכלה עבור הכלה ההרה. מומלץ שלא להשתמש במחוכים צמודים מדי, כן להשתמש בבדים רכים, נעימים ורחבים מספיק אשר יספקו לכלה חופש תנועה מספק ושמלה אשר מתרחבת כבר באזור שמתחת לחזה, על מנת שלא ייווצר מצב של לחץ מיותר על הבטן.

שמלת כלה 2018

הדרך הטובה ביותר לוודא כי דואגים בראש ובראשונה לנוחותה ולשלומה של הכלה היא על ידי בחירה של מעצב שמלות כלה מנוסה ומקצועי דיו, כזה אשר כבר עיצב בעברו שמלות עבור כלות הרות. רק ניסיון רב שנים והבנה של האופן בו מתנהגים הבדים, והשמלה עצמה, יכולים להבטיח שהכלה ההריונית לא רק תהיה הכי יפה ומיוחדת בעולם, אלא שגם יהיה לה נעים ונוח…