מאמרים / רשימת מעצבים שמלות כלה מומלצים

רשימת מעצבים שמלות כלה מומלצים

העולם של החתונות ללא ספק עבר תפנית חדה בשנים האחרונות וניתן לראות בבירור כי החתונות של היום זה לא מה שהיה בימים של ההורים שלנו. כיום החתונות הן הפקה של ממש שמושקע בה זמן רב, משאבים רגשיים והמון כסף. הזוג המאושר מנסה ליצור את האירוע היפה ביותר, המרשים ביותר ועם כמה שיותר גימיקים. כיום בחתונות ניתן למצוא נגנים, הופעות חיות, זיקוקים, הפרחת יונים, תקיעה בשופר, דוחן המבורגרים ברחבת הריקודים, צעצועים זוהרים, סוכריות גומי ושלל אטרקציות וגימיקים שמטרתם להפוך את האירוע לבלתי נשכח ומיוחד.

אם ניקח צעד אחד אחורה ונחשוב על הימים של פעם, בעבר שמלת הכלה הייתה גולת הכותרת של האירוע והיא זו שיצרה את הרושם הנהדר ונחקקה בזיכרונם של האורחים. גם כיום שמלת כלה מיוחדת יוצרת רושם שאף גימיק או הופעה יכולים ליצור. לכן, עלייך בראש ובראשונה להשקיע בשמלה שלך. זה היום שלך להרגיש מיוחדת, יפה וזוהרת, מכאן שעלייך לפנות לרשימת מעצבים שמלות כלה מומלצים ולא להתפשר על פחות מכך.

מי נכנס לרשימת המומלצים?

כדי להיכנס לרשימת המעצבים המומלצים צריך להיות מעצב בעל שם, בעל ניסיון וכזה שמפיח חיים בכל שמלה ושמלה. יש הרבה מעצבים ומעצבות המתיימרים להיות מעצבי על בתחום, אולם לא כל מי שיודע להחזיק חוט ומחט הוא מעצב בעל מוניטין רם מעלה. ישנם מעצבים ששמם הולך לפניהם, שהם ידועים בעיצובים המיוחדים והנועזים שלהם וניתן לראות בבירור כי השמלות שהם מייצרים הן גם איכותיות ביותר, גם מעוצבות בצורה עוצרת נשימה וגם מונחות כמו כפפה על הגוף, הסוד הוא לדעת באיזה חומרים להשתמש, איך לבצע את החיתוכים ואיך ליצור עיצובים חדשים ומעניינים בכל קולקציה מחדש.

ההמלצה שלנו היום היא על מעצב בעל מוניטין וניסיון רב שנים, שלו יש בית אופנה מרשים בגודלו ואיכותו בתל אביב. מדובר על המעצב הנודע, עובד כהן, שאצלו את יכולה להיות סמוכה ובטוחה כי תמצאי שמלות כלה מיוחדות, יוקרתיות ומרהיבות ביותר. כאן לא תמצאי עיצובים פשוטים, איכות וייחוד זה מה שהופך את עובד כהן לכה מצליח בתחומו.