מאמרים / מה חשוב לדעת על קולקציית שמלות 2015

מה חשוב לדעת על קולקציית שמלות 2015

מבט מהיר על קולקציית שמלות 2015 מבטיח לנו מצד אחד הבטחות גדולות ומרשימות של דגמים פורצי דרך ומעניינים במיוחד, ומצד שני גם את הדגמים הקלאסיים שנראים נכונים ועדכניים עשרות שנים, עם כמה התאמות לאופנה הקיימת. שמלות ערב הן תחום אופנתי מרתק במיוחד וכל מי שאי פעם חיפשה שמלת ערב או עתידה לעשות זאת בעונה הקרובה, תגלה שהשמים הם הגבול. היתרון בעיצוב שמלות ערב הוא בכך שניתן ליצור דגמי מיוחדים ומתוחכמים, מה שלא נוכל לעשות באפנה שמיועדת ליום יום.

מה המבחר?

קולקציית שמלות 2015 מאפשרת לכל אחת למצוא את השמלה הטובה ביותר עבורה, על פי סוג האירוע, רמת הקרבה לבעלי האירוע, התקציב, מבנה הגוף וכמובן הסגנון. ניתן לבחור שמלה חתרנית ומהפכנית, חדשנית ופורצת דרך או כזו שהיא בעלת מראה קלאסי שעבר כמה טוויסטים ועדכונים לקראת העונה הקרובה. מבחינת צבעים ניתן לראות שימוש במגוון רחב של צבעים, כאשר השחור כמו תמיד מהווה צבע חזק כשאנחנו מדברים על שמלות ערב.

מגוון רחב

גם מבחינת גזרות ניתן לראות מגוון יוצא דופן. קולקציית שמלות 2015 מאפשרת לכל אחת בכל מבנה גוף למצוא את הגזרה שתחמיא לה ביותר. זה יכול להיות גזרת בורג שתתאים לנשים דקיקות וגבוהות, שמלות פעמון שיתאימו לגבוהות ומלאות, ועוד. מבחינת סגנון ניתן לבחור שמלות חושניות וסקסיות או כאלה בעלות מראה קלאסי ומוקפד יותר שיתאימו לאירוע עסקי או לאירוע פרטי של רחוקים מכם. כך או כל הקולקציה מאפשרת לכל אחת למצוא את עצמה ואת הסגנון שמתאים עבורה.

מלבד השמלה

קולקציית שמלות 2015 כוללת גם לא מעט אביזרים שיכולים לשדרג כל הופעה. בבחירת השמלה המתאימה הקפידי לרכוש גם נעליים מתאימות, צעיף תואם, תיק או שרשרת, שיוכלו לשדרג את המראה באופן מושלם. עובד כהן מציע לכל מי שמחפשת שמלת ערב מבחר עצום של שמלות ערב במגוון סוגים, דגמים, מידות וגזרות. כל אחת מקבלת יחס אישי ושירות מקצועי של התאמת השמלה על כל האביזרים הנלווים לפי וטעמה, התקציב שלה ומבנה הגוף שלה.