מאמרים / עיצוב שמלת כלה

עיצוב שמלת כלה

כל כלה מעוניינת שהשמלה שאותה תלבש, מידותיה, ואפילו לעונה שבה נערכת החתונה יש משקל בתכנון השמלה. לעיתים, התכנון וההחלטה על סגנון העיצוב הם הקשים יותר בעשיית השמלה. עובד כהן, הינו מעצב עילית מהבולטים בישראל, ויש לו ניסיון רב בתכנון ו בערב החתונה תהיה יפה, נוחה וגם מקורית, כל הרצונות הללו ואחרים צריכים לבוא לידי ביטוי בעיצוב שמלת הכלה עבורה, וכמו כן, צריך להתחשב בנתונים נוספים כמו גזרת הכלהעיצוב שמלות כלה. ולכן, כדאי להגיע אליו לצורך התייעצות ותכנון שמלת הכלה.

בית האופנה של עובד כהן מגדולי המעצבים בישראל

בבית האופנה עובד כהן אשר בבעלות עובד כהן יקבלו את הכלה לעתיד לשיחה, וירצו להבין איזה סגנון אהוב עליה. הם יציעו מבחר גדול של שמלות שיש בתצוגה או בתמונות, ומתוכם תמצא כל אחת את הסגנון המתאים לה, ואשר עונה על טעמה וצרכיה, ולמעצב לא נותר, אלא למצוא את הדרך לעיצוב שמלה מקורית ומיוחדת, ולעובד כהן יש את הכישורים, היכולת והיצירתיות לעשות זאת. הוא יודע לחדש כל העת, וגם פתוח לה שיתאים לגוון עורה של הכלה, וניתן לבחור בגוונים שונים של לבן, ולעיתים, בצבעים נוספים כמו ורוד ואחרים. התפירה לוקחת זמן ארוך יחסית, מאחר וצריך רעיונות, ותמיד ימצא את הדרך הטובה בעיניו לתפירת שמלה שתהלום את הכלה .

בחירת השמלה

תפירת השמלה היא תפירת עילית מוקפדת, ולכן, נשים רבות מבקשות לתפור את השמלות בבית האפנה עובד כהן. במסגרת התכנון של השמלה צריך לבחור את הבד המתאים ואת הצבע הנכוןע סדרת מדידות בשלבים שונים של העבודה, ולכן, כל כלה צריכה להתחיל בתהליך זמן רב לפני מועד החופה.

תוספות לשמלה

לשמלת הכלה יש תוספות לבוש שמוצמדות אליה כמו שובל ארוך, הינומה, עליוניות, חגורות קטיפה, משי או אחרות, חצאיות שיפון ועוד. כל אלה ייבחרו על פי הצורך, ויותאמו לשמלה שנבחרה. יש סגנונות של שמלות צמודות גוף, אחרות הן עם גזרה מתרחבת, יש נפוחות, ולעיתים תעוצבנה השמלות עם מחשופים באזור החזה, הגב והכתפיים. לכל גזרת גוף תותאם השמלה המתאימה, והמעצב, עובד כהן, ימצא את הדרך המעולה לגרום לכלה להיראות יפה וזוהרת בשמלת הכלה.