מאמרים / עיצוב שיער ואיפור

עיצוב שיער ואיפור

ידוע לכל שכל כלה מעוניינת ליצור לעצמה את המראה המושלם לקראת יום החתונה. בתוך שלל ההכנות בולטות במיוחד ההכנות שקשורות בעיצוב המראה של הכלה וזה כולל כמובן את בחירת השמלה הנכונה, הנעליים המתאימות, התכשיטים וכמובן עיצוב שיער ואיפור. מדובר במשימה שנשמעת פשוטה, אולם אם ניקח בחשבון את העובדה שלקראת הערב הגדול יש להתאים ולשלב את כל פריטי הלבוש, לרבות השיער והאיפור הרי שמסתבר בפועל המציאות היא מעט יותר מורכב.

כמה זה מסובך?

לכך מתווספת העובדה שכל האירוע מצולם לדורי דורות וגם העובדה שהכלה היא הכוכבת הבלתי מעורערת של היום, ומשום כך אליה נשואות כל העיניים. המצב אם כן הוא מסובך, ולכן חשוב לדעת כיצד להרכיב את הפאזל המורכב הזה שנקרא המראה המושלם של הכלה המיועדת. המאמר הבא מבקש להסביר מעט מהו סדר הפעולות הנכון לקראת החתונה וכיצד יכולה כל כלה ליצור לעצמה את המראה המושלם, על פי תפיסתה. סדר הפעולות הוא קריטי מפני שאם נקפיד לעשות הכל בצורה מסודרת, נוכל ליצור את המראה הנכון.

סדר הפעולות הנכון

ברור לכל שלפני שנבחר עיצוב שיער ואיפור יש לבחור את שמלת הכלה. על פי סגנון שמלת הכלה ניתן יהיה להחליט מהי התסרוקת המתאימה ואיזה איפור ישלים את המראה הנכון. שמלה ללא כתפיות למשל תדרוש תסרוקת מסוג אחד ואילו שמלה עם שרוולים תחייב בחירה של תסרוקת אחרת. משום כך כל התהליך מתחיל בבחירת השמלה הנכונה. הבשורה הטובה היא שהשמלה המתאימה לך ביותר נמצאת אי שם וכל מה שצריך לעשות הוא לחפש אותה.

השמלה הנכונה

אין שמלה אחת שמתאימה לכולן, ובחירת השמלה תיעשה על פי תקציב, מבנה גוף וטעם אישי. אם תהיי מודעת לשלושת ההיבטים הללו תוכלו למצוא את השמלה הנכונה ביותר עבורך בקלות רבה. עובד כהן מזמין אותך להתרשם ממבחר שמלות הכלה המדהימות שעוצבו על ידו. כל כלה יכולה למצוא בעזרת ההכוונה המקצועית והמבחר הגדול את השמלה שתתאים לה ותשקף את הפנימיות שלה בצורה הטובה ביותר.

אחרי שנמצא את השמלה הנכונה תוכלי לבחור את הנעליים המתאימות, התכשיטים, האביזרים ולבסוף להתאים את האיפור ואת התסרוקת.