מאמרים / עיצוב אישי לשמלות ערב

עיצוב אישי לשמלות ערב

באירועים חגיגיים ומיוחדים שנערכים בלילה יש אווירה שונה שמחייבת את הבאים להגיע עם לבוש מכובד. יש קודים שעל פיהם צריכים לבוא הגברים, ובמקרים רבים, מדובר בבגדים מחויטים, בחליפות ועוד, והנשים צריכות להגיע בשמלות ערב מהודרות ומיוחדות. אישה שמוזמנת לאירוע כזה , או שמארחת בו, צריכה להגיע כשהיא נראית כמו מיליון דולר. והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להזמין שמלת ערב אצל מעצב אישי. עובד כהן הוא מעצב ידוע בישראל, ובין היתר, הוא עושה עיצוב אישי לשמלות ערב.

לעובד כהן יש בית אופנה מפואר, ושם מתרכזת פעילותו. הוא מפקח באופן אישי על כל העבודה המתנהלת במקום, וכל שמלה שנתפרת עוברת את הבדיקה והביקורת האישית שלו. יש לו ניסיון רב וידע עצום, וכל העת הוא מתעדכן בנעשה בתחום שמלות הערב ושמלות הכלה שהוא מעצב ותופר. הדבר שאופייני לו ביותר הינו היכולת והכישרון היצירתי הגדול שיש לו, ואשר מאפשר לו עיצוב שמלות מיוחדות ושונות, בין אם הם נתפרות במיוחד עבור נשים על פי הזמנה, או לצורך תצוגה ומכירה .

ביקוש גדול לעיצוב שמלות ערב

כל היתרונות הלו מושכות אל בית האופנה שלו, ואליו, נשים רבות ממגזרים שונים אשר מעוניינות שיעשה עבורן עיצוב אישי לשמלות ערב לקראת אירוע חגיגי בו הן משתתפות. יש נשים שמגיעות אליו לצורך ביצוע הזמנה נוספת, ואחרות, ששמו הגיע לאוזניהן שמגיעות לצורך הזמנת שמלת ערב, או לצורך קניית אחת. זה מעיד על המוניטין הרב שיש לו ואשר צובר תאוצה כל העת. יש לעובד כהן מספר תכונות שנותנות לו את היכולת לעצב שמלות שמותאמות באופן מושלם לאישה ולאירוע שאליו היא הולכת.

יש לעובד כהן הבנה גדולה בנפש האישה, וזה נובע מיכולת אישית ומניסיון מצטבר גדול בשירות עבור נשים שונות. הוא יכול להקשיב, לשאול את השאלות הנכונות, להבין את הצרכים והרצונות של האישה. ומיד להציע את הסגנון המושלם עבורה. הוא תופר שמלות בסגנון צעיר, קלאסי, שמלות צמודות, רחבות, מתרחבות מהמותן ומטה ועוד. הוא משלב קישוטים שונים, ומעשיר את השמלה במראה שלה. כל זאת לטובת האישה ולהנאתה.