מאמרים / מעצב שמלות ערב מקצועי

מעצב שמלות ערב מקצועי

עיצוב שמלות ערב הוא נישה מיוחדת בכל התחום של עיצוב שמלות, בגדים ועוד. התחום הזה הינו מיוחד מאוד, ומצריך כישורים רבים, ניסיון, ידע, מקוריות, יצירתיות ועוד. נוסף על כך, מעצב שמלות ערב מקצועי חייב לחדש כל העת, ולמצוא כל פעם דברים נוספים שאותם הוא משלב בשמלות, בין אם זה: חרוזים אופנתיים, תוספות משלימות לבגד, חגורות, אבני חן ועוד. עובד כהן הינו מעצב, על, והוא נחשב למעצב שיוזם כל העת חידושים, ויודע להתאים את השמלות לרוח התקופה.

התאמת שמלה ללקוחה

יש נשים רבות ולכל אחת יש אופי אחר, גזרה שונה ורצונות משלה. אישה שצריכה שמלת ערב לאירוע מכובד, יכולה לבקש ולקבל, שמלה מעוצבת בסגנון קלאסי והשמלה תעוצב עם קווים קלאסיים, ותגיע בצבעים מתאימים. נשים שמעזות יותר, ילכו על שמלות יותר מיוחדות, צמודות, עם מחשופי חזה, או מחשופי גב ועוד. יש לעובד כהן יכולת להתאים כל שמלה לרצונה ולצרכיה של הלקוחה שלו, ודבר זה מקנה לו הרבה שם טוב ומוניטין שהולך לפניו.

בגדים ופריטים איכותיים

מעצב שמלות ערב מקצועי עובד אך ורק עם בדים איכותיים, ועם פריטים ואביזרים משלימים ברמה גבוהה. שמלת ערב נחשבת לבגד מהודר ואסור שהוא יראה זול , לכן, יש הקפדה על תפירת עילית, והקפדה על גימור. השמלה חייבת לשבת על הגוף בצורה מושלמת כדי שהאישה שלובשת אותו תרגיש בטוחה וזוהרת. לצד הפסיכולוגי יש משמעות גדולה מאוד, ולכן, עובד כהן משקיע רבות בלמידת הצרכים והרצונות של הלקוחה, ויפעל להגשמתן. על הדרך, הוא גם ישרה על האישה את בטחונו העצמי, והיא תוכל להירגע ולבטוח ביכולתו לעצב את השמלה המושלמת עבורה.

תהליך העיצוב והתפירה לוקח זמן מה, ולכן, כדאי להתחיל אותו מספר שבועות או חודשים ספורים לפני הערב. יש צורך לבחור,את הסגנון, את הבדים, את האביזרים המשלימים, ואחר כך להתחיל בסדרת מדידות. לשם כך, האישה תגיע לבית האופנה שממוקם בחולון, ושם תערוך את המדידות. כל התהליך הוא כייפי ונועד למטרת הנאה, כך שהאווירה הנעימה והחמה בבית האופנה תיצור מפגשי מדידות מהנים. השמלה תיראה מושלמת בערב האירוע.