מאמרים / מעצבי שמלות בדיזינגוף

מעצבי שמלות בדיזינגוף

להתארגן לאירוע חשוב בשמלת ערב

זהו זה! את חייבת להתחיל להתארגן לאירוע של חייך! גם אם לא נגזים, את חייבת להתארגן לאירוע החשוב לך והכול יתחיל וייגמר בשמלת הערב שתבחרי בהתאם לגופך, לסוג האירוע ולסגנון אישיותך. אם את סולידית מטבעך, ודאי לא תלבשי שמלה חושפנית מדי. אם את מוחצנת מאוד, ודאי תבחרי מחשוף חצוף במקצת. אם את גבוהה או נמוכה, שמנה או רזה, לכל דבר ועניין צריך להיות לך מענה.

בדיזינגוף סנטר חנויות רבות לשמלות ערב

חנויות מרהיבות ומעצבים מרכזיים וחשובים נמצאים במדינת תל אביב, המדינה שנמצאת בשטח ישראל, אך מייחדת את עצמה מיתר הערים בשל האפיון הייחודי שבה. הרחוב הראשי, דיזינגוף סנטר, מהווה אבן דרך חשובה לכל מי שמחפשת שמלת ערב מרשימה. מעצבי שמלות בדיזינגוף נמצאים לאורך כל הרחוב. נציג לך חנויות העיקריות לפי הסדר החל מדיזינגוף 118 ואילך, שמתוכן תוכלי לאתר שמלת ערב לאירועך.

חנויות למבחר שמלות

בין החנויות בסנטר תוכלי למצוא חנויות רבות שבתוכן שמלות ערב בסגנונות שונים. סיירי בין החנויות הבאות: ריקה- מוכרת בגדי מעצבים ישראלים ומוכשרים. ענת מיקולנסקי -המוכרת אף היא בגדי מעצבים איכותיים. אורלי גורי. ניצה אנד מאשה. אורלי גולן. רונן חן, שרה בראון, דורין פרנקפורט, פרידה, טל בק. קרן בנקר, ששון קדם, גלי להב, טלי אימבר, סיגל דקל, אילנית שימריז, ליאת מירב, יעל אורגד, גלית לוי, אילנה אפרתי, אירנה בורנשטיין, אושידה, ירון מינקובסקי. אין ספק ששיטוט קצר בין החנויות יניב הרבה פירות (ושמלות). מי יודע, אולי שם תמצאי את השמלה שמחכה לך על הקולב בציפייה רבה. אפשר כמובן להרחיק מעבר לגבולות ת"א.

לקנות או לשכור שמלה?

בעת בחירת השמלה אל תשכחי לבדוק את המחיר. שקלי אם לשכור את השמלה או לקנות אותה. לפעמים השכירות משתלמת יותר, במיוחד אם מדובר בשמלה גרנדיוזית שהסיכוי שתלבשי אותה שוב שואפת לאפס. הרי באירוע הבא שוב תרצי לגוון בשמלת ערב נוספת אחרת, לא כך? לכן אין סיבה לרכוש שמלה שמיועדת לערב אחד בלבד. השקעה של אלפי שקלים כדאי כבר להשקיע על דבר נחוץ אחר כמו מלתחה שלמה של שמלות ליום יום. ואם בכל זאת בחרת לצאת מגבולות תל אביב, מומלץ להגיע לחנות בחולון של עובד כהן, מעצב האופנה שגם מוכר את עיצוביו וגם מכין אותם. ודאי תחכה לך בחנותו שמלת החלומות!