מאמרים / סלון כלות במרכז

סלון כלות במרכז

כלות רבות מתכננות לבלות את יום החתונה בסלון כלות יפה אשר יפנק אותן ויכין אותן לקראת הערב המיוחד, ששיאו בטקס החופה. מרכז הארץ, והעיר תל אביב – יפו רבתי, הן מקומות בו מתרכזים הרבה אולמות אירועים, ומטבע הדברים , גם משופע הרבה סלוני כלות שהוקמו לצרכים אלו. אל סלון כלות במרכז תגיע הכלה עם שמלת הכלה שנתפרה במיוחד עבורה, אחד המעצבים הידועים של שמלות כלה בישראל הוא עובד כהן, שיש לו בית אופנה מפואר בחולון. כלות רבות פונות אליו בבקשה לעצב עבורן שמלות כלה יפות ומהממות.

הכנת הכלה בסלון הכלות

בעלי סלון כלות במרכז ישימו את הדגש על הכנת הכלה בצורה יסודית. בסלון יש טיפולי גוף, ידיים ורגליים, עיצוב שיער ועוד טיפולים שונים ללקוחות. בחירת סלון כלות נעשית במקרים רבים, על סמך המלצות שהכלה לעתיד מקבלת מחברותיה שהתחתנו לפניה ושהו שם לפני האירוע. עובדי הסלון מנוסים ומכירים את עבודתן, מאחר והן הכינו עשרות כלות בעבר. הן מכירות נשים רבות ויודעות להתאים את הטיפולים לעורן, למידותיהן, למבני פניהן, לגופן ועוד.

תהליך הטיפול בכלה

בעלי סלוני כלות רבים מכירים היטב את עובד כהן המעצב הידוע של שמלות ערב ושמלות כלה, מאחר, וכאמור, כלות רבות לובשות את השמלות שעיצב. תהליך של הכנת הכלה נמשך מספר שעות. היא תתקלח, ואחר כך יעשו לה מניקור פדיקור. היא תאופר, ומעצב השיער יעשה את התסרוקת. לבישת השמלה תיעשה בסוף, ולאחר מכן היא תקבל את זר הכלה, תנעל את הנעליים המתאימות, תענוד את התכשיטים ותהיה מוכנה לקראת החתן, שיגיע לקחת אותה אל הצילומים ואל מקום האירוע.

ערב החתונה

ערב החתונה הוא ארוך יחסית ויש בו מספר שלבים. הראשון הוא קבלת הפנים, ואחריו יגיע טקס החופה. מיד אחר כך ישבו המוזמנים לאכול, וחלקם כבר יתחיל לרקוד. בכל הערב הזה שמלת הכלה שעיצב עובד כהן, וכן כל עבודות האיפור ועיצוב השיער צריכים להחזיק מעמד בצורה טובה. ההשקעה הרצינית בכל המטלות האלו תביא לכך שהכלה תיראה במיטבה מספר רב של שעות. לאור זאת, ניכר לעין, שסלון הכלות עשה עבודה מוקפדת בעת הכנת הכלה