מאמרים / מעצבים שמלות ערב

מעצבים שמלות ערב

עיצוב שמלות ערב הוא תחום מקצועי מיוחד שמיועד לפלח מצומצם, יחסית, של נשים שיכולות ומוכנות להשקיע כסף בשמלות ערב מיוחדות. כל אישה מגיעה לאירוע מיוחד מספר פעמים במהלך חייה, ורובן לובשות שמלות ערב מסוגים שונים. יש אירועים מיוחדים שאליהם מגיעות נשים שמשקיעות בלבוש, והן מחפשות בעלי מקצוע איכותיים שתופרים וגם מעצבים שמלות ערב באיכות וברמה גבוהה. תהליך של תפירת שמלת ערב אינו קצר, והאישה תשקיע בו הרבה זמן, מחשבה ומאמץ.

נשים עם גזרות שונות

שמלת ערב צריכה לשבת היטב על הגוף של האישה ולהלום באופן מושלם את גזרתה. יש נשים בעלות גזרה שונה, וכל אחד תבקש לעצמה שמלה שתבליט את החלקים היפים בגוף ותצניע את הלא מחמיאים. לכל אישה יש אישיות שונה והמעצב צריך לחשוב על כך, ובנוסף, יש את האירוע שאליו צריך להתאים את הלבוש. כל אירוע שונה באופיו ממשנהו, וכדאי שהאישה תרגיש בנוח בו. אירוע שיש בו רק אוכל ונשיאת ברכות, יהיה שונה מאירוע נשף שצריך לרקוד בו ועוד.

תהליך העיצוב אשר נעשה על ידי בעלי בתי אופנה אשר מעצבים שמלות ערב, מתחיל בפגישת הכרות עם הלקוחה. המעצב רוצה לקבל פרטים רבים על האירוע, מקומו והמוזמנים אליו. בנוסף, הוא רוצה להבין את סגנון השמלה אותו רוצה האישה לקבל. הוא רוצה להבין את צרכיה, ואיך לדעתה תיראה השמלה. במידה והלקוחה יודעת בדיוק, איך היא רוצה להיראות , הדבר קל יותר. ובמידה והיא נותנת למעצב לבחור עבורה ,הוא יוכל להציע מספר חלופות. עובד כהן יודע להקשיב, ויכול להציע את השמלה המתאימה ביותר.

התכנון של הסגנון והשמלה הרצויה יהיה משותף, אבל ההחלטה הסופית תהיה, כמובן, של הלקוחה. יהיה צורך להחליט על סוג הבד, צבעו ועוד. יהיה צורך להחליט על התוספות שיהיו, אם בכלל, האם לשלב אבני חן, חרוזים, חגורות, תוספות שונות ועוד? עובד כהן הוא מעצב על שיודע לעצב את השמלות בדרכו המיוחדת, וטביעת היד שלו ניכרת בשמלות הערב שהוא מעצב. התפירה תהיה תפירת עלית והגימור מושלם. כל זאת בדרך לעוד שמלת ערב מהממת שלו.