מאמרים / מעצבים שמלות כלה

מעצבים שמלות כלה

מעצבים שמלות כלה בעיצוב אישי – בבית האופנה שלנו מעצבים שמלות כלה מכל הסגנונות ובהתאמה אישית. הדגש הוא על איכות: איכות הבד, איכות המוטיבים, איכות תפירה ואיכות השירות. פגישתה הראשונה של הכלה תהיה עם מעצב הבית עובד כהן שיקשיב וילמד את דרישותיה ובמקביל יתרום מניסיונו הרב בתחום האפנה ויחד הם יגיעו להסכמה לגבי קו השמלה שתיתפר, צבעה, סוג הבד והאלמנטים שיעטרו אותה.
בפגישות הבאות תתבצענה המדידות וגם כאן, ממדידה למדידה עם כל השינויים שיתכנו באמצע, ילווה אותה המעצב בהקשבה מלאה ובסובלנות ויחד הם יתקדמו לתפירת השמלה שתתאים בדיוק למידותיה ותשקף את דרישותיה.

תחרה ותחרותיות

שוק שמלות הכלה הינו רב ומגוון, וכמוהו גם מעצבי האופנה שחלקם מעצבים בטעם אישי, חלקם מעתיקים מבתי אופנה בעולם, ויש המשלבים גם וגם. בית האפנה שלנו, נמנה על הקבוצה הראשונה, כי מעצב הבית נושא בגאון לבדו את תוצרתו ואת עמלו, הוא המעצב, המייצר והמלווה האישי של כל לקוחה באשר היא. יצירתיות, מקוריות וחדשנות, בזכות אלה הפך בית האופנה עובד כהן ונהיה מותג מוביל בתחומו.

בית אופנה שהוא מותג

בבית האופנה שלנו מעצבים שמלות כלה, אך לא רק, אצלנו ניתן למצוא מבחר גדול ומרשים של שמלות ערב מרהיבות ביופיין ובעלות עיצוב ייחודי, יחיד ומיוחד. השמלות עשירות בצבעים, קישוטים, מוטיבים איכותיים ומקוריים והכל עיצוב פרי ידיו ודמיונו של המעצב המוביל בתחומו עובד כהן. בית האופנה שלנו מוביל בתחרויות יופי ארציות, במדורי אופנה ובחוג לקוחותיו נמנות דוגמניות, נשות ציבור וידועניות, והן חוזרות אלינו שוב ושוב כי הן יודעות שעם שמלה מהמותג שלנו אף אחד לא יכול מהן להתעלם.

שמלה שהיא עיצוב

עם השמלה שלנו לא ניתן יהיה להתעלם ממך כי היא תעלים את שבולט ותבליט את שיפה. עם השמלה שלנו את תרגישי הכי יפה, הכי מיוחדת, איתה את תרגישי הכי את. עם השמלה שלנו את תזקפי את גבך בגאווה, את תקצרי מחמאות ותגלי גם מי הן המקנאות.

עם שמלה שלנו תזכי במחמאות, כי שמלות כאלו רק אצלנו נתפרות. אז אם יש לך אירוע או סתם סיבה טובה לעשות קצת רוח.. התקשרי עכשיו ותקבעי פגישה על בטוח.