מאמרים / מה חדש בעולם שמלות הכלה בשנת 2018

מה חדש בעולם שמלות הכלה בשנת 2018

שנת 2018 מביאה עמה עניין רב ומחודש בעולם האופנה, ובפרט בתחום של שמלות כלה ושמלות ערב. כמה מהעיצובים המרהיבים של שמלות כלה לשנת 2018 ניתן לראות בעמוד המציג את הקולקציה החדשה, וגם בכל הנוגע לשמלות ערב רף העניין צפוי להיות גבוה בקולקציה של 2018. מה חדש בתחום ומה צפוי לאפיין את העיצובים הבולטים של שמלות כלה 2018.

שמלות כלה 2018

משחקים וויזואליים בשחור לבן וגזרת מכנסיים גבוהה

כמה מהעיצובים המעניינים והמרהיבים של עובד כהן בתחום שמלות הכלה בקולקציה של 2018 מציגים משחקים וויזואליים מסקרנים בשחור ולבן, בין אם מדובר בפסים ובין אם דוגמאות מורכבות יותר. המשחק בין שחור ללבן היווה מאז ומתמיד קרקע פורייה למעצבי אופנה ליצירת אפקטים ואשליות אופטיות מעניינות, החל מיצירת מראה רחב/צר יותר בהתאם לשמלה ולגזרתה של הלובשת אותה, ועד לאפקט המושך את עיני כל הסובבים דוגמת חתיכות בד ארוכות המתנפנפות כאשר אותה אישה הולכת במהירות, ושולחות זרועות מפוספסות אשר מיד לוכדות את המבט. את כל אלו ועוד ניתן למצוא בכמה עיצובים מסקרנים של קולקציות שמלות כלה 2018.

בנוסף, גם בתחום שמלות הערב, בדומה לקולקציית שמלות הכלה של 2018, ניתן למצוא עיצובים המתאפיינים בגזרת מכנסיים גבוהה – שמלות אשר החלק התחתון שלהן הוא למעשה כמו של מכנסיים בגזר גבוהה, אשר מבליטה את גופה של האישה הלובשת את אותה שמלה, ובמיוחד את רגליה הארוכות והמרהיבות. החיבור לחלק עליון מרהיב יוצר מראה ש שמלה מעניינת ובלתי שגרתית, בניגוד למרבית המשלות אליהן אנו רגילים בהן הרגליים אינן מובלטות כל אחת לחוד.

גם השימוש בתחרות ובדוגמאות מורכבות אשר "נגזרות" מתוך הבד נוכח בעיצובים של קולקציית 2018 אשר כבר נחשפו. מסקרן יהיה לראות מה עוד טומנת בחובה קולקציה זו לכשתשוחרר במלואה.

שמלות כלה
מה שבטוח הוא כי צפוי להיות מעניין מאוד גם בעולם שמלות הכלה בשנת 2018…