מאמרים / הכלות של עובד כהן

הכלות של עובד כהן

עובד כהן פועל כבר שנים רבות כאחד ממעצבי שמלות הכלה המובילים והנחשבים ביותר בישראל. מלבד לעיצובים הגרנדיוזיים והמרתקים של כהן ניתן למצוא עניין רב גם בסקירת הכלות השונות אשר התחתנו בשמלות שלו במהלך השנים. כפי שנראה מיד, מדובר בקהל מגוון וססגוני של כלות שונות, כולן בעלות מכנה משותף אחד עיקרי – הרצון שלא להתפשר ולהתחתן בשמלה מרהיבה אשר אינה משאירה אף אורח בחתונה אדיש.

 

מאוסטרליה ועד אירופה – הכלות שמגיעות מקצוות העולם בשביל השמלות של עובד

אחד המאפיינים המעניינים של הכלות שהתחתנו בשמלותיו של עובד כהן בעשורים האחרונים הוא המדינות מהן הגיעו אותן כלות – כמובן שרבות מהן ישראליות. אך גם לא מעט מהן הגיעו ממדינות שונות בעולם, ובכלל זה גם מדינות רחוקות ביותר כמו אוסטרליה וארצות הברית. מדוע בוחרות נשים שונות להגיע את כל הדרך עד למדינתנו הקטנה במיוחד על מנת לעבוד עם מעצב שמלות כלה מסוים? התשובה לכך ברורה – לשמלותיו של כהן תביעת עין ייחודית אשר אינה משאירה אף אחד או אחת אדישים. לכן, נשים רבות אשר מחפשות אחר שמלות כלה מגיעות לעיצובים של עובד, ובוחרות להזמין במיוחד שמלה בעיצוב אישי, או ללכת על אחת מהשמלות שבקולקציות של כהן, על מנת שגם הן יהיו מרהיבות ובלתי נשכחות ביום חתונתן.

 

כלות מגוונות שמעוניינות בשמלות כלה מיוחדות

מה שמאפיין את מרבית הכלות הללו הוא הגיוון הרב – מדובר בנשים ממקומות שונים בעולם, בעלות אופי שונה וסגנונות שונים של חתונות. החל מכלות דתיות ומסורתיות ועד לכלות אשר אין להן זיקה מיוחדת לדת, החל מנשים המתחתנות באירועים גדולים ונוצצים ועד לכלות המתחתנות בחתונות פסטוראליות בחיק הטבע – הגיוון רב כמעט כמספר השמלות והכלות השונות, אך כאמור משותף לכולן מאפיין אחד עיקרי – כולן מעוניינות במראה מיוחד ויוצא דופן, אפילו יחסית לכלה ביום חתונתה.

לכן, כל אותן נשים המעוניינות במשהו בומבסטי, במראה בלתי נשכח ליום חתונתן שאף אורח לא יוכל לשכוח גם בלי שיביט בתמונות החתונה, מגיעות במוקדם ובמאוחר לעיצובים של עובד כהן. רבות מהן בוחרות להגיע לכאן ולעבוד עם כהן באופן אישי, כלומר – לרכוש שמלה בעיצוב אישי המתאים בדיוק לגוף שלהן ולמאפייני המראה הייחודיים שלהן. רבות אחרות פשוט בוחרות בעיצוב מיוחד זה או אחר מתוך הקולקציות שמציע כהן, ובסופו של דבר המשימה מושגת – הן משיגות מראה שונה, בומבסטי, ייחודי ובלתי נשכח, וזוהי בדיוק המטרה עבור לא מעט כלות.

מכיוון שקהל הכלות המתעניינות ובוחרות לשכור את שירותיו של עובד כהן רב ומגוון כל כך, סביר להניח כי גם נשים אשר אינן חושבות במחשבה ראשונה כי מעצב שמלות כלה מוביל הוא התשובה עבור שמלת הכלה שלהן, יכולות לגלות דווקא כאן את העיצובים שירגשו אותן ויהפכו אותן לכלות בלתי נשכחות. לכן, מומלץ לכל כלה עתידית באשר היא לפחות להעיף מבט בקולקציות ובעיצובי העבר של כהן – ייתכן בהחלט כי תמצאי שם עיצובים שאת אוהבת…