מאמרים / דגמים חדשים של שמלות כלה

דגמים חדשים של שמלות כלה

כל כלה לעתיד יודעת שמבין כל שלל הסידורים שיש לעשות לכבוד החתונה הקרבה ובאה, הסידור החשוב והמשמעותי ביותר הוא בחירת שמלת הכלה. זהו אחד הימים המאושרים בחייך ולכן חשוב שתרגישי בו זוהרת, נוצצת, מיוחדת ויפיפייה. לרוב כשרוכשים שמלות כלה, משכירים את השמלות ויש להחזיר אותן יום לאחר החתונה. עובדה זו לא צריכה לגרום לך להתפשר על איכות השמלה ועל רמת העיצוב והיוקרה שלה. זהו הערב שלך, כל העיניים יהיו נשואות אלייך ואל השמלה אותה תלבשי ולכן זה הזמן שלך להרשים את כל האורחים, לצעוד לאורך החופה עם שמלה שגורמת לך להרגיש כמו נסיעה מהאגדות.

שמלות כלה תחרה

עובד כהן הוא אחד המעצבים הנחשבים ביותר בתחום של שמלות כלה. עם שמלה היוצאת מבית האופנה של מעצב על זה את תרגישי כמו נסיכה יפיפייה ולא תרצי להוריד לרגע את השמלה. אם את עומדת להתחתן זה הזמן שלך- רק עכשיו אצל עובד כהן שמלות כלה בדגמים חדשים ומרהיבים ביופיים שנותנים הצצה לקולקציה החדשה.

למה לבחור בעובד כהן?

את בטח אומרת לעצמך, יש כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וחנויות המוכרות שמלות מוכנות, למה דווקא לפנות למעצב זה. התשובה היא כי איכות, חוש טעם וניסיון רב שנים זה לא דבר שמוצאים אצל כל מעצב ומעצבת. עובד כהן, נחשב מעצב בעל שם בתחומו וניתן לראות זאת בעיצובי השמלות המרהיבים שלו. כל שמלה שונה מהאחרת, בכל שמלה מושקעת מחשבה רבה, תשומת לב לפרטים, חומרים איכותיים והמון אהבה. כשאת יוצאת מבית האופנה של עובדת כהן את נראית כמו מליון דולר ולא פחות חשוב מרגישה כמו מיליון דולר. לצד עובד המעצב הראשי, עובדים צוות של עובדים מוכשרים, נחמדים ומנוסים שילוו אותך לאורך כל התהליך מהרגע שבו תבחרי את שמלת החתונות שלך ועד הרגע בו השמלה תשב עלייך כמו כפפה ואת תהייה מוכנה לצאת לעבר אולם החתונה.

כאשר נכנסים לבית האופנה של עובד ניתן לחזות בשלל עיצובים וסגנונות. החל משמלות וינטאג' לשמלות נועזות, יוקרתיות ומודרניות. לא משנה איזה סגנון תבחרי את יכולה להיות בטוחה שהשמלה תהייה מיוחדת בפני עצמה ושלא תראי עוד שמלות מסוג זה בחנויות השונות. קבעי פגישה ותוכלי להתרשם מעובד כהן דגמים חדשים ומרהיבים ביופיים.