מאמרים / את תהליך בחירת השמלה כדאי שתעברי יחד עם חברה או קרובת משפחה

את תהליך בחירת השמלה כדאי שתעברי יחד עם חברה או קרובת משפחה

ככלה לעתיד, מוטלות על כתפייך אינספור משימות והכנות שונות, החל מרשימת המוזמנים וסגירה על תאריך ומקום לאירוע ועד לפרטים הקטנים ביותר כמו סידורי הפרחים או הרכב הקינוחים בקייטרינג. מכיוון שהנשים נוטות להיות מעורבות ואקטיביות יותר בהכנות וההחלטות בנוגע לחתונה, הרבה יותר "נופל" עליהן, ויותר בעלי מקצוע וספקים פונים אליהן עם כל השאלות וההחלטות השונות.

שמלות כלה

לכן, בכל הנוגע לבחירת שמלת הכלה – אחת ההחלטות החשובות ביותר בהכנה לחתונה, חשוב שתגיעי עם מספיק סבלנות, אורך רוח, החלטיות אך גם ראש פתוח. מה שיכול מאוד לעזור בתהליך בחירת השמלה היא חברה טובה או קרובת משפחה אותה "תמני" להיות המלווה או היועצת שלך בנושא זה.

 

מישהי שתבוא איתך למדידות ותעזור לך להחליט בין מגוון האפשרויות

ישנן המון אפשרויות והחלטות שונות שניתן לעשות בנוגע לבחירת שמלות הכלה – הסגנון הכללי של השמלה, כיצד היא תשתלב עם עיצוב השיער ועיצוב החתונה עצמה, אילו אביזרים נלווים להתאים לשמלה על מנת ליצור את מראה הכלה האולטימטיבי מבחינתך וכו'.

כמובן שעבור רבות מההחלטות הללו, מעצב שמלות הכלה עימו את עובדת יוכל לסייע לך, להכווין אותך ולייעץ לך בנוגע למה שנראה טוב יותר, מה שנכון יותר מבחינה אסתטית וכו'. אך בכל זאת, גם בתהליך זה יהיו הרבה דברים קטנים שתידרשי להחליט בעצמך, הרבה בחירה בין אפשרויות שונות או פרטים קטנים שתיאלצי להחליט לגביהם בעצמך. כאשר אצת נמצאת בעיצומן של ההכנות לחתונה ובנוסף לשמלה והמראה שלך ככלה ישנן עוד מיליון ואחת החלטות שאת צריכה להחליט, מה שיכול לעזור לך מאוד זו מישהי קרובה להתייעץ עימה.

שמלות כלה

וזה בדיוק מה שאנחנו מייעצים לכל כלה המגיעה אלינו ונראית עמוסה ומותשת מכל ההכנות וההחלטות השונות. קחי את האמא, האחות או החברה הטובה ביותר, ופשוט תצמידי להן תואר – יועצת בכירה לענייני שמלת כלה. ברגע שמישהי שאת סומכת עליה תהיה שותפה לצידך לכל תהליך בחירת השמלה, מהשלב הראשון, דרך הפגישות עם המעצב ועד למדידות הסופיות, תרגישי שהרבה מהעומס והלחץ יורד ממך. גם כאשר תתלבטי בין אלטרנטיבות שונות ותתקשי לבחור באחת על פני השנייה, הרבה פעמים חוות דעת חיצונית של מישהי עליה את סומכת יכולה בהחלט להיות הדבר שיקל עלייך, ויהפוך את התהליך כולו לפשוט, נעים ואפקטיבי הרבה יותר.

 

 

 

מישהי עם ניסיון בתחום, עם עין לאופנה או עם טעם דומה לשלך

בעוד כל מי שבאמת קרוב/ה אלייך יכולים לסייע לך בתהליך של בחירה ועיצוב שמלת הכלה (בנוסף למעצב השמלה עצמו, כמובן), תוכלי לייעל עוד יותר את התהליך על ידי כך שתבחרי בקפידה ובצורה מושכלת את אותה דמות שתלווה אותך דווקא בחלק הזה של ההכנות לחתונה. לא כל את/ד מתאימים ללוות אותך בכל הנוגע לבחירת שמלת הכלה. עדיף לבחור מישהי עם ניסיון בתחום (כלומר – מישהי שכבר התחתנה, ובעדיפות מישהי שאהבת את שמלת הכלה שלה, שהתחתנה בשמלה בעיצוב אישי או עברה תהליך של ממש בבחירת השמלה), ומישהי שאת סומכת על הטעם שלה באופנה.

אם תבחרי את האנשים הנכונים לסייע לך בכל חלק וחלק מההכנות לחתונה, הכל יהפוך קל ופשוט הרבה יותר, וההכנות יהיו אפקטיביות ומוצלחות יותר…